Tusans Tusingar

Jag tror att jag har fått Halsfluss :(... För ni vet när jag var i Ume sist så hade ju Emil så ont att han knappt kunde dricka å skitont i öronen å feber å allt sånt. Jag trodde inte att jag blev smittad av det mer än lite snuvig men nu kände jag att de var som svullet i halsen så ja kikade i spegeln och mina halsmandlar var alldeles vitprickiga... Ringde Emil då å sa att de säkert var halsfluss han hade å jag med har det nu så han måste gå till doktor å få pencillin eftersom han isåfall har haft de flera veckor nu.. Jag ska oxå till vårdcentralen på Fredag typ.

Det konstiga är att jag verkligen inte har särskilt ont, Typ lite sådär som när man håller på bli förkyld. Hoppas det förblir så för det är veeerkligen smärtsamt med halsfuss. Kommer ihåg sist ja hade de då alla lymfkörtlar i halsen var så jävla uppsvällda att hela utsidan av halsen var knölig :p. Man brukar ju få ont i nacken oxå av det å som jag skrev igår hade jag ju så förbannat ont i nacken... Ja jo de måste var de ja har.


Har varit ut kvällspromenaden nu med Troja å hon gick så fint, Skönt att hon inte är rädd alls för raketer. Ides inte gå nå långt för de var så mkt studentfyllon överallt å stank brandrök. Nu ska jag dricka en hjortroncider och äta en lyxmuffin :)


image298
Hahah uuuh, De är så roligt att söka på google på sjukdomar typ för de kommer alltid upp så jävla äckliga extrema bilder. Ofta det ens kan bli såhär i en hals ? Bluäh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0