Tisdag

Denna dag börjar inte bra.

* Har OLIDLIGT ont i nacken och varken stretch, Panodil eller massage hjälper.
* Mamma glömde köpa tonfisk igår så nu vet jag inte vad jag ska ha med mig för mat till praktiken.
* Jag vet inte vad jag ska äta till lunch före praktiken.


Jag får sluta vara så kräsen å bara ta nåt ur kylen till lunch. Köpa middag på kvantum och jag tog nyss en somadril så snart slutar det göra ont. Men faktum kvarstår ändå, Jag måste till praktiken och vara där hela dan och kvällen.. Å Tilde är inte ens där ! :( Ingen måtta  på hur synd det är om mig egentligen... Men imorn har jag frisörtid och Troja kommer hit så det är iaf bra.

image294
Sandra gillar att äta på Max


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0