Tisdag = Trött

Gash im so tired.. Men nu får jag inte sova för det ska jag göra inatt. Sen jag kom hem har jag vattnat alla Mammas blommor hon fick när hon fyllde år och alla vanliga i blomkrukor, Lagat mat och Dammsugit. Pratat med Amanda och med Emil. Mer har nog inte hänt faktiskt... Eller ja jag har gjort lite korsord å en körkortsfas på datorn å lite sånt..

Hm.. Ja som ni märker har jag ju inte så jättemkt att tillägga... Bara skola till lunch imorn iaf så de ska ju bli skönt, Måste verkligen höra med nån lärare nu hur fan dom har tänkt att vi ska göra med våra praktikplatser.. Det är ju som inte så jävla länge kvar. Nåå.... Ja är då hungrig å ska väl på nåt tag göra mig the å mackor eller nån annan bra kvällsmat :)



Älskar Emil mestast ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0