Tänkte Visa

Jag kikade ju på bikinis idag å jag hittade på lindex.. Finns ju flera snygga på H&M men dom ser som så klena ut med typ smala snören man ska knyta överallt å skitsmå trekanter av tunt tyg så brösten säkert ramlar ut när man badar så man får skämmas... Haha

Såhär såg dom ut iaf som ja hitta på lindex:
image291

image292

Dom hörinte ihop men ja tyckte dom var snygga så.. :)



Nu har jag iaf gjort en till Fas på datorn.. Har bara gjort 4 försök hittils å ändå fått 65 på dom två senaste så jag anser mig som färdig med A nu å ska göra F alldeles strax.. :) Sen har ja Dammsugit, Duschat, Vattnat blommor, Skurat badkaret osv. Hade ju tänkt göra Tacopaj idag men det blir Tacos istället..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0