Streesigt

Igårkväll vart jag så tressad så jag inte kunde somna för att jag kom på att jag nog råkat ge fel mailadress till chefen på TG, Så då tänkte jag att ja måst ju ringa å ge rätt... Men jag visste inte vad hon hette i eftenamn eller vad hon hade för mail och telefonnummer eftersom det var dom uppgifterna hon skullle skicka i mailet... Så då var jag tvungen be Amanda fråga sin Mamma åsen ringde jag till Milla å surra på... Så låg jag vaken några tag till och somnade sen tillslut äntligen. Åsså har vi ju ingen jävla hemtelefon nu så då måste jag väl ringa Mattias när jag kommer hem så jag kan fara till hans jobb å ringa.. Förhoppningsvis hr han tid att skjussa mig till stan sen så får jag mina ärenden fort avklarade och kan åka em till Trojsko igen.

Mamma skulle köpa hårfärg på vägen hem och sen färga det på mig iaf..


Ja det var väl allt för nu, Måste gå å klä på mig klart å fixa mig å blabla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0