Såja

Nu har jag färgat håret, Eller ja tonat.. Hursomhelst utväxten är borta :)
Övningskörde till Hertsön å tillbaka för att Mamma skulle hämta nån skiva hos Emmeli.. Var ut med Troja å nu ska jag snart fixa mig nån kvällsmat, Hungriiig !

Mamma har ringt idag å hört om boenden i Ökx å de verkar bra så jag har mailat nu att jag gärna kommer å jobbar men att jag inte kan till den 30:e fööööööör den 26 eller 27 åker jag ner till Rättvik Classic Car Week !!! :D WOHO ! De blir att åka ner med en 55's Pontiac om  jag ids åka bil annars tar jag tåg.. Det blir iaf tåg hem den 30e som det är planerat nu.. Lite väl kul ! :)

Nå hade ja nå mer roligt å berätta ?.. Jag vet inte.. mihih im so happy.


image266

image267


Kommentarer
Louise

Cool bil :D

2008-04-03 @ 16:34:45
URL: http://mesummer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0