Praktikdag Nummer: 1

Öh dagen har varit sjukt låååång å seeeeg. Min handledare var snäll å trevlig åsådär men jag fick inte göra nånting idag bara titta på så de blev ju rätt tråkigt i längden, Inte för att jag hellre vill typ torka skit men jag hade ju kunnat städa å fixa mat å ge kaffe åsånt istället för att bara tråkas ihjäl.

Imorron börjar jag redan klockan 07 och slutar 15 så jag lär ju vara trött vilket jag veerkligen är nu oxå. Skittrött.

Sen kom jag hem å blev jävligt less för att jag fått ett Mail från min sommarvikariatschef att min lön kommer vara 85kr/h, Av vad Mamma kollat upp på facket skulle jag tjäna 103 så jag ska kolla upp både med facket och min mentor vad jag ska tjäna för inte en jävla chans att jag ska jobba för nån skitlön.. No way.

Hujja ja är så trött å irriterad nu.. Så hade jag lovat Josse att komma till hon å Magda tyckte jag skulle komma å kolla på hunden nån dag å jag har tusen läxor å jag måste laga mat å. BLÄÄÄÄH JAG ORKAR INTE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0