Onsdag

Idag börjar jag klockan 07 så de gäller att var uppe med tuppen, Skulle egentligen åka buss nu 06.30 men kom på att Mamma kan ju skjussa mig så slipper jag gå en massa ute, De är ju kallt såhär tidigt på morronen.
Inatt har jag som tur var sovit väldigt gott och somnade fort igårkväll.. Sen vaknade jag imorse just i en dröm jag ville fortsätta med. Nåväl... Jag ser inte fram emot praktikdag nummer 2 men jag antar att jag inte har annat val än att stå ut.. Lär ju iaf somna ihjäl mig för jag är trött !


Sen idag kommer Emmeli, Daniel, Markus å Mattias hit så... Ja ska väl ta en powernap när jag kommer hem, Längtaaa :D


This feeling aint right...


Kommentarer
Em-pem

Godmorgon! Ha en bra dag :)

2008-04-23 @ 06:43:42
URL: http://www.metrobloggen.se/empem


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0