Onsdag = Slapp skoldag

Har redan slutat för dagen, Skönt ! :)
Vi fixade med Praktikplatserna idag och både Jag & Tilde fick på det nybyggda äldeboendet Midskogen på deras speciella Demensavdelning.. Jag antar att man kommer lära sig väldigt mycket där så det känns bra, Särskilt att få vara på samma ställe som Tilde :)

Sen drack vi kaffe å varm choklad å pratade om våran Bulgarienresa innan vi käkade en kycklingbaguette å for hem.. Det var jordens snöstorm och busschaufförjäveln körde förbi min hållplats fast jag plingade i god tid, Jag tänkte faan inte gå ända från centrum så jag gick fram å sa åt hon... Hon suckade å stannade.. Idioter som inte kan sköta sitt jobb !


Hittils är mina planer för idag att klippa naglarna och gå ut med Troja.. Nästan så man blir utbränd av all aktivitet :)

image273




Kommentarer
O L G A

RE: jag snublade över det inlägget när jag googlade på min bloggadress, jag fick ju nästan dåligt samvete, hehe! Så jag kommenterade hos dig så att du skulle hitta tillbaka till min blogg som du verkar tycka om :)

2008-04-09 @ 13:31:39
URL: http://olgatherussian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0