Nu kväll

Troja for för lite mer än en timme sen, Det var jobbigt. Nu är jag ensam och har inget sällskap alls.. Alla ska ut å festa å ingen är på msn. Bara jag som sitter här.. Å samma blir det imorn, Då ska tillåmed Mamma ut...Då får jag sitta här å vara rädd för att det låter som om det går folk på balkongen hela tiden å klampar i trapphuset.. Ingen hund har jag då som morrar och skäller vid dörren.

Förutom att jag är lessen över troja så mår jag illa, har ont i huvet, ont i nacken och mitt hår är flottigt å fullt med hårspray. Orkar inte tvätta det ikväll så jag måste sova med blött hår. Emil skulle iaf ringa sen.. Det blir väl antagligen när han kommit hemfrån krogen så jag hinner nog sova ett tag före.. Men innan dess måste jag göra nåt det är så tidigt än.. Kanske be Mamma om massage nu åsen vet ja inte. bluh mår illa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0