MEN SNÄLLLLLLAA

Alltså snälla... Alla jävla idioter som envisas med att kommentera viktiga saker som
"Hoppas du haft en bra dag idag"  "sov gott blabla"... Jag kommer INTE gå och läsa eran blogg så eran reklam är förgäves. Anledningen till att bloggar får många besökare är att dom är bra och intressanta att läsa.. Inte hur många personer man önskat god natt. Seriöst.. Skaffa ett liv.


Så då har jag fått ur mig det, Vaknade ganska nyss och satt mig direkt vid datorn.. Det är inge roligt att äta frukost på Söndagar då man inte får nån tidning att läsa men min lilla mage skriker efter mat så strax måste jag nog gå å äta ändå. Jag hade ju tänkte se Pulp Fiction igår kl 00... Men 23:53 gick jag å la mig så jag antar att jag somnade ganska exakt då den började.. Men inte fick man sova ifred.. Vaknade av nåt gasande ljud typ Bil, Skoter, Mc.. Ja jag vet inte vad det var men illa lät det.. Sen kom det typ en hel arme av fulla människor som skrattade å skrek.. Bilar som körde in å ut på gården.. Jävligt hög musik osv. Åsen kom Mamma hem och tillslut blev det tyst så jag kunde sova.


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Söndagar har ju en förmåga att vara gaaanska så tråkiga. Och jag känner redan att så är fallet även idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0