Men hej igen

Jag har inget att göra, Jag är trött och jag är hungrig.
Men jag måste vara vaken till 23.05 minst för då går en auktion ut på Tradera.. Har hittat nånting som jag tror Emil skulle bli glad om han fick så jag ska se om jag kan försöka vinna dem och hoppas på att de inte blir alltför dyra :) Tills dess får jag väl försöka hitta något att snoka på samt göra något gott till kvällsmat.. Ska ta å kolla nu om Hm's sida funkar som den ska, Det stog att den skulle börja göra det kl 21 så :)

Imorgon ska vi till G-stad å käka Tacos.. Och sen är det en väldigt väldigt tråkig dag. Troja flyttar imorgon. För dem som inte redan hört/läst det så ska Malin vara fodervärd åt henne åtminstone tills skolan är slut så får vi se sen hur det blir efter det. Det är iaf väldigt tråkigt att det var tvunget att bli så.. Att tiden och aktiveringen inte räckte till, Att Jag inte räckte till.. Nä jag förmodar att den här helgen kommer vara väldigt ledsam. Det är otroligt hur mycket jag tycker om det där lilla vildjuret.. Mitt lilla barn, Min älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0