Mättis

Ja jag satt å gjorde en uppgift i Engelska.. Satt å kollade runt på Mcdonalds, Max och Burger kings hemsidor på deras menyer för att se hur mkt som var på engelska osv.. Ni tror inte man blev lite sugen då kanske ? Svar jo.. Så jag köpte ett storjävla Deluxe mål.. Å det var fan rejält, Jag blev sjukligt mätt ! :) En hamburgare med dubbla burgare, massa bacon åsså såklart sallad,lök,tomat,dressing å allt.. Sen typ dubbelt så mkt strips å en hallivet cola :D

Sen blev jag dödstrött å gick å la mig en stund.. Vaknade 40 min senare och ba "oj ja skulle ju inte sova" så efter 5 minuter hade jag gått å somnat igen.. 40minuter senare vaknade jag nästa gång av att jag bara tänkte på the hela tiden i sömnen så jag var tvungen stiga upp å göra mig en gokopp :)

Nu snöar det som fan å jag undrar vadfan det ska betyda.. Ska det aldrig bli sommar ? Tycker det har varit aprilväder sen i november nu.


image283
Älskar, Älskar inte ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0