Måndag

Ny vecka och jag har redan avklarat en massa saker idag... Hade Nationellt prov i Engelska som sagt å jag är så kass på komma på saker att skriva men jag fick ihop litegrann iaf å det är väl huvudsaken. Hade Samhälls och Svenska, Sen var dagen slut.

Gick och köpte bikinin som jag kikat ut på lindex och missade bussen hem så jag följde Sandra & Tilde på Aeon, Sandra skulle tatuera sig och jag bokade en tid.. Så 31/7 smäller det ;D Hihi

Mamma skulle boka teoriprov åt mig idag så vilket datum det blir får jag höra när hon kommer hem :)



Nu ska jag kika lite bloggar och såntdär innan jag ska värma mig lite kycklingwook med nudlar å grönsaker osv till middag.... Heippa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0