Måndag

Jag sitter här å funderar på om jag ska orka fara till skolan idag... Har nå jäävulskt ont i nacken å mår illa, känner mig allmänt hängig. Men man får ju lika mkt frånvaro om man är sjuk så de är väl bara pallra sig dit å hoppas att de blir bättre under dagen.

Igår var jag och Emil ut till flarken för att hämta fiaten, Så bytte han däck å lastade den osv så for vi hem.. Det tog några timmar. Sen hem å äta å ta de lungt åsådär innan jag skulle åka hem. Ingen satt breve mig på  bussen så jag låg ner över båda sätena å sov i stort sett heeela resan, Skönt... Men som sagt inte så skönt i nacken idag.


Men nu ska jag äta frukost och göra mig klar för skolan. Imorn äre dax för praktik och jag längtar inte !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0