Måndag

Somnade inte förrän vid 01 nångång igår så jag var helt trött då klockan ringde imorse.. Skitkallt var de i mitt rum så ja  gick direkt å gjorde e kopp the, Satte ner thesilen i muggen å gick iväg.. Så när jag kom tillbaka var vattnet ännu helt genomskinligt.. Så hade jag satt ner en tom thesil..Att man är virrig ibland :p

Å ute där är vädret oxå  virrigt.. Har väl kommit typ 15 cm snö nu igen :/. Jag drömde knäppa drömmar inatt och nu är jag garnhungrig.. Måste äta och läsa tidningen. Sen är det dags för skola.. Samhälls, Svenska och Engelska.. Hoppas de är nå gott till lunch iaf ;D


image284


Kommentarer
em

när slutar du idag egentligen? tänkte komma förbii

2008-04-14 @ 14:51:35
Cissi

hahahha, du er virrig

2008-04-14 @ 15:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0