Måndag kväll

Idag hann jag vara hemma ett tag å göra ingenting så kom Emmeli hit sen.. Varför vet jag inte men hon hade väl lite att görs å kände för att komma hit å terrorisera mig. Sen kom Mamma å Markus hem å inte så länge efter det for vi till Malin för att hälsa på lilla älsklingen, Skulle egentligen övningsköra dit men då kom jag på att vi har ju tappat skylten. IGEN. Nåväl... Det var såå roligt att träffa Troja å hon var så söt å snäll å mysig å kelig å gosig.. Som vanligt. Håh så jag saknar henne... Ska dit iaf på Onsdag hade jag tänkt, Både Malin & Micke sover då på dan för att jobba natt så jag tänkte att ja kunde smyga in å låna lilltjejen en sväng.. Har ju ändå bara halv dag då.

Pratade med Emil en sväng å bestämde att jag skulle komma dit på Torsdag.. Mamma ska jobba hela helgen å jag tycker inte om att sitta själv i en tyst ensam lägenhet så att vara med Älsklingen låtersom ett klart bättre alternativ.. Han ska ju ut på nån slags koncert på Fredag så då tror jag att de blir nån läxa eller teori för mig :)


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0