Latmask

Jag är så laaat, Har suttit nu nån eller nåra timmar å tänkt göra den där smoothin men ja kan inte förrän Mamma har kommit hem å diskat den där burken man mixar i.. SÅ LAT är jag.
Nå, De är inte bara Mamma ja väntar på utan även att min buspojke ska ringa.. Dom var tuvngen jobba över så efter 20 nångång skulle han ringa.. De är nog snart.

Iaf så har jag typ hela helgen planerad nu.

På Torsdag ska ja komma fram till Ume å mysa me Emil.
På Fredag ska jag roa mig med nåt när han jobbar + När han ska ut på kvällen.
På Lördag förmiddag när han säkert ska sova tänkte jag gå på stan.
På Söndag gör vi aldrig nåt vettigt å på kvällen åker jag hem.

Men det viktigaste av allt.. Ja ska köpa mig årets första mjukglass me saltlakrisströssel. På den där Frasseglassbaren hade ja tänkt. Första helgen ja var hos Emil då satt vi i solen där å åt glass :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0