Kneept

Nu när jag har hållit på dö av trötthet hela dan och ändå kämpat på med allt möjligt så tänkte jag göra tidig kväll.. Har fått massag av Mamma så jag borde inte sitta vid datorn nu å göra nacken dålig igen.. Men då är jag ju såklart inte särskilt trött nu då.

Jag har bakat bröd, Småfranskor och så satte jag riven ost där på som fick bli sådär god å bubblig i ugnen :)
Ska ta med dom till ume imorn å hoppas att dom är goda och att Emil gillar dem.. Han har varit så snäll nu å diskat å burit ut sopor å skurat spisen å allt för att det ska vara fint när jag kommer dit.. Underbaring :)


Imorn blir det att stiga upp tidigt... Måste duscha å göra mig klar, Byta musik i mobilen och kommihåg att ta med dom sista sakerna. Fara till skolan och ha Engelska.. Sen kommer Mattias till busstationen med min packning så far jag.. Imorn i stan måste jag komma ihåg att ta ut pengartill bussen och att köpa nåt ätbart till färdkost :p



Ja, Gonatt på ett tag då =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0