Käära läsare

Nu ska jag berätta för er som är intresserade om min dag.. Jag hade en lektion på förmiddan då vi bara lyssnade om Alzheimers och såg en film om det.. Fick en uppgift och slutade före 11, Då gick jag direkt till stan och åkte hem för att ta en promenad med Troja.. Fick väärsta mjälthugget på vägen hem som gjorde så ont så. När vi kom in igen satt jag lite vid datorn, Åt mat och sov en stund.. Vaknade i en massa dreggel som vanligt haha och for sen till stan.. Bad Mattias skjussa mig så då sa han i bilen att dom skulle komma till oss sen idag å prata om lite semesterplaner.. Lutar åt att ja följer med dom ner til Rättvik :D Wii

Å det löste sig med alla mailadresser å telefonnummer eftersom chefen där var en smart kvinna och skickade mig ett sms :)

Nåväl... Ja är fan hungrig å vi har bara ätit soppor senaste tiden känns de som så idag ska ja laga mig nån riktig goomat ! När Mamma kommer hem blir det att färga håret så nu ska jag skölja ur hårspray åsånt..


Den här snyggingen köpte jag idag
image265


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0