Huur ?

Alltså jag har konstaterat att om man sover på dan, Då blir man trött... Sover man inte på dan, Ja då blir man trött. Hur ska man göra för att hålla sig vaken utan problem ?

Jag å Troja gick på en långpromenad till kårhuset bla å hämtade massa läppsyl åt mig på Mattias jobb, Sen gick vi hem igen å stundvis var hon en jobbig hund som bara drog. Sen hittade hon nån gammal vante ute oxå som hon var helt vild med.. Mitt söta söta vilddjur. Så sov vi ett tag sen och jag vaknade i en dräggelpöl som vanligt..


Här sitter iaf jag å känner mig kärleksfull, Hade min karl bara varit här hade ja varit såå romantisk såå. Men de är han  inte.. Så istället sitter jag å funderar på vad jag ska laga till middag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0