HejHej

Har ni saknat mig ? Ja jag tänkte väl det :)

Ska berätta lite om helgen då, På fredag åkte jag dit och bussresan var helt okey eller ja, Mindre jobbig än annars.. Några timmar efter jag kommit fram for vi på droskan där Emil bokat bord åt oss och så åt vi huur mkt som helst...Åkte hem å låg i matkoma ett tag, Kikade lite tv å myste massor. På lördag var vi i lite affärer på förmiddan och sen städades det.. Emil försöker lura sina vänner att det ser st'dat ut hemma hos honom ;p Nåväl.. Vi var å handlade och satt sen å var oss själva för en stund... Åt gravat renkött å drack öl.. Mmm det var så salt å gott dedär kötttet :) Sen kom iaf alla andra å vi satt å drack där 2 timmar kanske innan vi for ut.. Det tog inte så länge innan de flesta skulle på krogen så då åkte vi hem å åt litegrann å myste åsånt, Sen sov vi... Dagen efter var ag väldigt bakis och mådde inte alls så bra.. Det gick över på eftermiddan så som tur var behövde jag inte sitta å må illa på bussen... Sov i stort sett hela dan, Hela bussresan och när jag väl kom hem hoppade jag direkt i säng..Skööönt.
Ändå var jag jävligt trött nu när jag vaknade.. Har egentligen sovmorgon men steg upp tidigt för att hinna Packa upp å Duscha å allt sånt..


Nu blev det här en ganska lång å kanske inte så intressant text men iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0