Hej kära läsare

Ni har minskat mycket i antal dom senaste dagarna.. Kanske för jag är så tråkig :p

Nu hade jag iaf tänkt skriva ett inlägg till bara för att skriva av mig lite eller ha nåt att göra. Emil for nyss hem så jag har ingen att vara med. Det spöregnade som fan i typ en timme för ett tag sen men nu har det slutat, Det luktade sådär gott ute som regn luktar och varmt var det :)... Nu försvinner nog all snö så vi får sommar :D

Jag måste gå å duscha nu, Hade tänkt göra det imorgon när vi har sovmorgon.. Men då kom jag på att vi har inte ens det, Vi har Nationella Prov i Engelska B så jag börjar redan 08:15. Bajs.


Nu ska jag som sagt duscha och sen borde jag verkligen göra nån läxa som jag är så duktig på att försöka slippa undan. Nä nu duschen.. Sen pizza å pepsi till kvällsmat.. Mmm :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0