Hehe

TJEJTESTET 2008 - DU ÄR FEG OM DU INTE GÖR DET!


1. Vilken BH har du på dig just nu?
Mörklila å Ljuslila spets

2. Vilka trosor har du på dig just nu?
Som hör till bhn

3. Är du nöjd med dina bröst?
Hm jadå, Lite större kan dom ju få bli men annars duger dom åt mig.

4. Är du nöjd med din rumpa?
Nja den kunde ju vart mindre.

5. Uppsatt eller utsläppt hår?
Mitt eget har jag helst utsläppt men uppsatt är ju fint. Skulle nog ha det mycket oftare om jag dög till att göra frisyrer.

6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om?
Emil haha.. Ganska speciell, Egen av sig.. Lite svår att ha å göra med. Men ja älskar han mest :)

7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet?
Typ vad dom har för stil.. Skulle aldrig kolla på en modebög eller sportis.

8. Vad är din åsikt om homosexuella killar?
Ingen särskild faktiskt.. Jag hatar inte bögar eller så. Men lebbar är förjävla äckliga.

9. Vart vill du helst bli kysst?
Munnen?

10. Och om inte där?
De är mysigt när vi ska sova å Emil ligger bakom mig å pussar i nacken. Fast magen är bra oxå.

11. Har du några snygga killkompisar?
Jag känner väl både fula och mindre fula.

12. Har du kysst ngn av samma kön?
Nää.

13. Vad är ett plus på motsatta könet?
Förjävla bra i sängen.. höh nä men Omtänksam å att man har roligt tsm :)

14. Vad är ett minus?
Oförstående

15. Är du en hejjare på att kyssas?
Ingen aning ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0