Gaash

Jag håller fan seriöst på somna här ja sitter å av nån dum anledning går jag inte å lägger mig ? Men snart ska jag fan pallra mig i säng. Skulle ju vara skönt om dom slutade med sina jävla smällare å raketer nån gång så man får sova ifred iaf. Troja hon bara sover å sover å hör dom inte ens... Lilla älsklingen, Hon är en så modig och stabil  hund. Det är fan en särskild känsla man har med sin hund.. Det är verkligen sådär att man kan lita på dem aaaalltid, Skön bra känsla att alltid veta vart man har nån å att dom aldrig någonsin skulle göra en något ont.

Imorn skulle man kanske försöka sig på en promenad innan man far till Ängesbyn.. Men vi får ju se hur det blir med den saken, Jag är inte så bra på såntdär.

Hursomhelst har jag saknat Emil jättemkt idag.. Sådär jobbigt mycket så man nästan blir lessen för att man inte är med varann. Älskar dig oändligt gubben... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0