Fyfaan

Ja jag säger då det, Fyfaaan va tråkig jävla dag.. Jag har absolut ingenting att göra. Ingen är på msn jag har ingen att ringa till, ingen att vara med, inget kul att göra på datorn, ingen bok att läsa, ingen film att se. Tänkte göra läxor men jag blir förbannad bara ja läser frågorna tillsamhällsprovet så nu har jag slängt de å tänker inte göra det alls. Engelskaläxan om att skriva en bokrecension tänker ja inte heller göra. Jag önskar bara att skolan kunde ta slut nångång jag är så less på att sitta fast här.. Man kan inte åka bort eller göra nånting för att man bara är ledig 2 ynka pissdar i veckan. Hoppas praktiken blir slö som fan iaf annars D Ö R jag. Emil kommer inte förrän nästnästa helg, allt suger å jag har tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0