Dagens

Dagens frukost: The, 2 Fiberrost med smör, kalkon och ost.
Dagens händelse: Bokat teori och tattootid

Dagens planer: Hade inga särskilda men han med en massa ändå. Nu är min enda plan att sova.

Dagens vill ha: Pengar, Körkort och Emil här hos mig.

Dagens saknad: Emil såklart.. Å ÄlsklingsTroja

Dagens drog: Eh.. snus kanske räknas

Dagens tråkigaste: Måste vart skola

Dagens finaste: Jadu de vet ja inte

Dagens önskan: Om man säger slår de ju inte in. Den enda som vet alla mina önsknigar är Önskeminuten.

Dagens måste: Äta mat... å pissa piss.

Dagens dricka: Wiener Melange, The ,Frosh, Vatten,Pepsi..

Dagens köp: Wiener Melange och bikini

Dagens mat: Nudelwookgrejs

Dagens kärlek: Emil idag och alla andra dagar.

Dagens mående: Nå de har väl varit bra.

Du har på dig: Allt ja har  på mig är fanimig rosa.. Utom sockarna.
Du blev glad när: Vet iiint

Du längtar efter: Men pengar, Emil körkort.. Önskan, Längtan å saknad.Allt är ju samma

Dagens låt: Siw Malmkvist - Mamma är lik sin mamma

Dagens frisyr: Uppsatt lugg, svart vanligt smårisigt hår.

Dagens smink: Mascara

Nu är jag förbannat trött, Inte blev jag nå piggare av den där PK:n.. Åt nyss 2 polarkakor med kalkon å smält ost. Till det drack jag vatten. Ska bara sitta här tills efter 22 nångång.. Kan inte gå å lägga mig tidigare än så fast jag är megatrött. Ska drömma trevliga drömmar inatt å vakna utvilad som fan imorn hade jag tänkt :)

På Onsdag (Valborg) kommer Troja å ska vara hos oss..Skönt, Då får jag vara med henne en hel dag å gosas å behöver inte alls ha nån ångest att jag måste hitta på nåt bara för att de är Valborgs, De skiter väl jag i. Vi har iaf köpt hem Fläskfile så de blir då å äta gomat iaf å de är väl ändå de bästa :) Emil ska upp till byn då så ja hoppas han hinner kika förbi en sväng å ge mig en kyss ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0