Bajs

Fan va kassa ni är allihopa.. Som inte ens kan skriva blogg ordentligt. Om jag fick bestämma skulle alla typ 30 bloggar jag följer inte göra nåååt annat än att blogga.. Då skulle jag alltid ha intressanta saker att läsa å ha så kul så ! :)  Det är erat fel att ja kanske måste gå till kiosken å tröstköpa godis.

Emil: Har jag blivit fetare ?
Jag: JAA
Emil: Meh.. hurdå ?
Jag: Ja men på magen !
Emil: Men åh du kan ju inte säga sådär :(
Jag: Ja men asså du har de !

Haha tänk vilket liv det hade blivit om en kille sa så till sin tjej ;p

 *Tilde säger:

Mamma har gäster här, Och för ett tag sen skulle jag rapa tyst, Så blev det vääärsta rapen och Mamma skrek nerifrån "MEN RAPAAAAAAA INTE SÅ DÄÄÄR"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0