Ännu ett inlägg

Men det sista för idag, Tänkte mest bara påpeka att ja fått typ 3 kommentarer senaste 2 dagarna här i bloggen att jag är så jävla negativ å pessimistisk.. Av helt okända människor som sitter där nere i södra Sverige å läser min blogg å bestämmer att ja är en hemsk negativ männsika.. Å VETNIVAAA.. Ni har aldeles jävla rätt.. Försök hitta nån mer negativ än mig å ni ska få en kaka. Men nu är det ju så att det här är ingen jävla optimistkonsult blogg så läs då förfaan nån annans om ni vill höra att Vädret är fint, Att dagen har varit trevligt, Att moderaterna får vårat samhälle att blomma, Att livet att roligt och rättvist och att skolan är lärorik och spännande.
Suckers.


Heh, Nä ja är inte så arg egentligen.. Har varit lessen hela dan att Troja inte är här å för att jag saknar Emil så mkt. Men imorn är det skola och det ska faktiskt bara bli skönt.. Att träffa tjejerna, skvallra å hata folk å skratta.. Vi har alltid så roligt. Nå skönt att få nåt att sysselsätta sig med å inte tänka på allt tråkigt hela tiden. Nationella prov har jag imorn oxå.. Muntliga Nationella.


Hoppas du har det bra lillgumman... Ska fara å hälsa på henne nån dag i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0