Torsdag

Idag har jag haft sovmorgon och varit på Soc-Möte innan skolan, Det gick väl bra eller nåt tror jag.. Fick lite nya tider så jag ska själv dit å prata nästa Måndag,Torsdag å Fredan veckan efter så får vi väl se hur det går.. Jäva va jag kommer va tvungen å gnälla :D.. Tihi. Ja sen var det dags för skola och en lektion då, Vi fick använda gummiarmar med inbyggda blodådror å sticka med kanyler å fylla såna rör med blod.. De var rätt kul faktiskt :)

For hem efter det, Har kännt lugnet och fixat marinad som vi hade sen till kalkonen vi åt idag, Det var grymt gott !! :D

Nu ikväll har jag varit till Emmeli & Danne för att hämta min platta öl, Hade ju först  Danish Pilsner 4,7 som är skitgoooa som dom drack upp så nu skulle jag få en ny... Det blev Björne Brygg 7,5... Starkare så jag tjänade ju på det men dom är inte alls lika goa ju. Jaja.. Imorn är det Fredag iaf... Som jag har längtat !!!


PUSS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0