Torsdag

Var skittrött imorse å ville inteee stiga upp... Gjorde det iaf å for till skolan, Lika bra för vi fick ändå sluta redan vid 9 :) Skönt. Gick  på Mcdonalds med Tilde & Sandra, Hade inte tänkt äta nåt men kunde inte motstå en cheese. Åkte hem sen iaf.. Har varit ut med Troja, Dammsugit, Plockat i ordning lite och ätit lunch. Har ingen aning om vad jag ska göra nu, Väntar på att Emmeli kommer hem från sin skola så jag kan åka dit.

Från å med nu kommer jag börja kl 12 på Torsdagar å sluta 14.15 eller nåt sånt.. Så jävla skönt. Då hinner jag dessutom ut med Troja innan jag börjar.. Så bra =D
JAG ÄLSKAR MITT SCHEMA!



Kommentarer
iRiC

Delar inte DU heller Isabella Löwengrips åsikter om att man inte får klä sig hur man vill? Kolla in min blogg och sprid "Jag <3 Mjukis!" märket vidare! Alla är välkomna!
http://iric.blogg.se/1189687529_isabella_mot_sverige.html

2007-09-13 @ 14:59:00
URL: http://iric.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0