Torsdag

Hade som sagt bara en lektion, Den var dock väldigt väldigt seg.. Tråkigt att sitta å lyssna om hjärtsvikt, Dess symtom och orsaker i 2 timmar. Kommer nog inte ihåg många ord som sas. Sen ska förstås alla sitta å skriva av precis allt så det tar ännu längre tid å man får aldrig sluta. Kl 10 fick jag iaf nog å gick. Hämtade ut mitt pass som var fruktansvärt. For hem å gick ut med Troja åsså åt vi lunch innan vi gick till Björx för att vara ute med Malin och Ferdinand. Troja fick springa av sig lite å var helt galen, Badade lite gjorde hon oxå så nu stinker hon äckligt vatten.. Måste duscha sen. Nu är jag iaf sjuuukligt trött å ska gå å vila nån timme.  När jag vaknar ska jag väl antingen se en film eller träna lite trafikmärken eller liknande.

image94


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0