Tidsfördriv 4

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg;
Beror på. Ganska ofta. Ibland inte alls.
Smart; Oftast
Långsam; Kan hända
Stressad; Ofta
Tålmodig; .Ganska
Djup; Tror det
Öppen; Nej.
Ärlig; Alltid
Positiv; Aldrig
Rolig; Folk skrattar när jag inte skämtar
Ansvarsfull; Oftast

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis; Ja.
Förlorat en bästa vän; Ja.
Sagt att jag älskar en kompis; Nej
Sovit med en killkompis; Joo
Sovit med en tjejkompis; Jo.
Pussat en av samma kön;  Japp
Slagit en kompis; Aah
En kompis som vet allt; Ja det mesta iaf.
Berättat hemligheter; Joo

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad;
Många gånger
Haft stadigt förhållande; Haha stadigt och stadigt.
Krossat någons hjärta; Inte vad jag vet iaf.
Gett någon ditt hjärta; Jaa.
Playat; Nje inte direkt
Sagt att jag älskar någon och menat det; Absolut.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit; Nej !
Varit otrogen; Ja typ

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu; Hillbilly rock hillbilly roll kanske.
Pryl; Datorn
Film; Kan inte välja.
Bok; Inte som andra döttrar och Populärmusik från Vittula.
Lärare i skolan; Typ.. Mona
Plats; Ökx
Frukt; Cítron

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt:
Jaadå
Opererat mig; Aldrig
Cyklat omkull; Många gåner
Sjungit i duschen; Joo.
Hoppat bungyjump; Nej.
Fobi för något; Har ingen.
Sett någon dö; Nej
Varit på begravning; Nej.. Jag går aldrig
Sagt att jag hatar någon; Masssor av gånger.

LIVET;
Svart eller vitt; Svart.
Rött eller blått; Blått.
Skriva eller tala; Båda.
Vatten eller Cola; Vatten.
Nagelbitare; Nej.
Mobil eller mp3; Mobil.
Snygg eller charmig; Vad jag är ?
Lösgodis eller choklad; Lösgodis.
Frukt eller grönsak; Frukt.
Film eller serie; Film.
Festa eller softa; Festa
Sommar eller vinter; Sommar
Fredag eller lördag; Fredag.
Ljus eller lampa; Lampa
Övervikt eller undernärd; Inget av de
Kärlek eller vänskap; Kärlek.
Bio eller hemmakväll; Hemma.

HAR DU...
Haft samlag med mer än 10 st? Nix
Tagit smärtstillande någon gång? Jaaa
Brytit ett ben? Nej.
Haft sex ute? Jaa.
Haft mer än 10 sexställningar? Har ej räknat, men det är möjligt
Bitit någon i tån? Inte vad jag vet
Gjort ett sugmärke på ngn? Nej.
Supit tills du har däckat? Ja
Älskat någon så du gråtit? Hmm..
Ätit papper? Joo
Kysst en 30 åring? Inte riktigt
Haft sex med ngn du knappt känner?  Mjaa
Kört klädpoker? Ja.
Tatuerat dig? Nej, jag längtar
Piercat dig? Jo
Bitit dig själv i handen? Japp
Pussat en groda? Tror de
Hånglat med en av samma kön? Nej
Hånglat med ngn annans kille? Joo
Hånglat med din kompis kille? Nae
Svikit en vän? Ja.
Testat ecstasy? Nej
Hashat? Neej.
Sniffat? No
Tagit ngn form av morfin? Morfinhostmedicin
Amfetamin? Nix
Ätit antidepressiva medel? Ja
Tagit sömnmedel? Ja
Varit på soc? Inte än.
Bott hos fosterfamilj? Nej
En kontaktperson? Nej
Varit otrogen? Ja lite
Slagit någon du älskat? Ja
Spytt på ngn? Inte vid medvetande
Haft maginfluensa? Säkert nångång
Varit med barn? Njae
Lyssnat på håkan? Hellström ? Ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0