Tidsfördriv 3

JAG ÄR

[x] flicka
[] pojke

[ ] homo
[x] hetero
[ ] bi

[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kusin
[x] småkusin
[ ] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER

[x] kött
[x] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[x] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter


JAG DRICKER

[ ] kaffe
[x] te
[x] O'boy
[x] mjölk
[ ] saft
[x] kranvatten
[ ] limsa ?
[x] vatten i flaska (SÄLLAN)

JAG VILL HA

[x] pengar
[x] godis
[ ] choklad
[x] jobb

JAG HAR

[x] släktingar
[x] bröder
[x] systrar
[x] mamma
[x] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[ ] fobier
[x] inget
[ ] allt

[x ] kort hår
[x] långt hår
[x] brunt hår
[x] blont hår
[ ] rött hår
[ ] nåt annat

[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner

JAG HAR

[x] varit i ett höghus
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[ ] kramat grannen
[x] druckit alkohol
[x] tvättat wc:n
[x] ljugit för min mamma
[x] varit vaken hela natten
[x] söndrat ett fönster

[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[ ] varit i Helsingfors
[x] simmat med kläderna på
[x] lyssnat på klassisk musik

[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[ ] gråtit utan orsak
[ ] varit beroende av någonting
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[x] städat upp spyor
[x] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning

[x] varit rädd för spindlar
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] gråtit mig själv till sömns
[ ] gillat (The) Rasmus
[x] varit hos en läkare

[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk ?
[ ] använt hängslen
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[ ] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[x] varit på min favoritartists spelning

[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] läst bibeln (barnbibeln)
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[x] förlorat en nära vän
[x] använt minikjol
[x] känt mig ensam

[x] stickat vantar (1)
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[x] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[x] varit i en polisbil
[x] haft ett husdjur
[x] sjungit solo

[x] kört bil
[x] kört moped
[xxxx] somnat i skolan under en lektion
[x] läst någon annans dagbok i smyg
[x] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[x] smakat på bläckfisk
[x] glömt en bra väns födelsedag
[x] fuskat i ett prov
[ ] blivit stucken av en geting

[ ] brutit nåt ben
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[x] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[x] tappat bort en biblioteksbok
[ ] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[x] rökt tobak
[x] varit i Lappland
[x] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[x] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0