Tidsfördriv 2

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Nåra goda
Vad åt du senast?
2 mackor + energydrink
Har du fått någon komplimang idag?
aah
Har du varit med i en rättegång?
Bara tittat på
Är du polare med grannarna?
Nej
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Läppen, Har ej kvar
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra söndan kanske.
Gay?
Varje dag, Varje dag
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Antagligen !
Har du något husdjur?
Ja min hund Troja
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nix, inte de
Har du varit på stranden?
Jorå
Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, Jan på porsön.. Anders på Björx
Hur bra är din syn?
Jag ser som en örn ;D
Har du varit på ett party?
Ja, de är de bästa.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
NOWAY
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vilken av dom :P ?
Har du varit utomlands?
Ínte mkt
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har varit på 2, Dom sög
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Tror jag inte.
Var är dina syskon just nu?
Dom är väl hemma hos sig, Markus är här.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den jag drömde inatt... :)
Vem ringde dig senast?
Emil
Vilken tid gick du upp imorse?
07.45
Vad ska du göra i helgen?
Fixa lite bil.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Varning !! Väsen från yttre rymdenär påväg och ska föra bort alla som är attraktiva och sexiga..Jag vill bara säga farväl och trevlig helg innan jag åker !"
När var du riktigt sjuk senast?
Har varit förkyld ett bra tag :P
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Hmm.. Jerry Williams Lk ?
Vad finns i din bakficka?
Inget
Har du färglinser?
Jag har rosa som jag inte använder
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Klär på mig.
Vad ska du göra efter det här?
Sova om en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0