Sunday Morning Coming Down.

Jahaa, Här sitter jag å har vaknat för en liten stund sen.. Mamma, Markus å  Troja är å plockar lingon. Skönt för mig med en skön tyst morgon :) Jag är faktiskt galet hungrig å ska alldeles strax gå å äta frukost... Tänkte bara berätta något JätteOviktigt.. Att typ alla mina naglar blev helt förstörda igår.. Helt smutsiga å repiga å avgågna å allt sånt hemskt. Ska alltså ta å klippa av dom nu.. Allihopa, Helt korta. Det är sååååå oskönt med korta naglar men dom blir fräschare när dom växer ut :)

Sen idag har jag faktiskt bestämt att vi ska till Vita Duvan, Gamla fängelse i stan alltså.. Det är typ Öppet Hus eller vad man ska kalla det för så man får kolla runt överallt där inne i cellerna osv. Kul :)

image96


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0