Onsdag

Hej Kära Läsare.

Som man kan läsa har nedanför så började ju min dag inte särskilt bra.. Sov till vid 10 och sen for jag in till stan, Kikade lite på indiska å hittade många saker jag ville ha.. Typ fina temuggar å kuddar å glas å ljus å massa möjligt onödigt men fint. Köpte iaf inte Chaiteét där som jag hade tänkt utan jag gick till Théshoppen och gjorde det för jag tänkte att de är ju säkert mkt färskare å smakligare där än på en typ klädaffär ?... Jaja jag köpte ett halvt hekto iaf för 16 kr så det var billigt.. Tror jag ?. Var på Apoteket oxå och sen gick jag till Hemtex, Där jag faktiskt köpte en ny kudde, Det var halva priset på alla å jag behöver ju verkligen nya så jag passade på. Hoppas den är skön å får min nacke att göra mindre ont.

När jag kom hem gick jag ut med Troja, Dammsög och åt gröt. Nu sitter jag här med hemsk smärta i nacken, Ska massera med lite Ormsalva nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0