One More Lista

Ärligt stulen av Angelica1987.blogg.se
Som för övrigt är min favoritblogg typ.. Men det har jag nog redan sagt.


1. Om du var tvungen att byta förnamn i dag, Vilket namn skulle du välja ?

Svar: Jag tycker faktiskt Elin är ett fint namn.. Inte för att det är likt mitt, Utan för att de helt enkelt är fint.

2. Har du minskat på inköp av flaskvatten typ Loka sedan debatten om det blåste upp eller fortsätter du köpa men med lite dåligt samvete?

Svar: Jag köper bara Loka Päron när jag vandrar hem från diverse sovplatser riktigt bakis nån varm helgmorron så jag anser mig inte som nån stor bov i dramat. 

3. Om du födde en son i eftermiddag, Vad skulle han få heta ?

Svar: Jimmy

4. Vad åt du till frukost ?

Svar: Värsta specialaren. Havregrynsgröt med Kanel,Kokos,Hallon och Banan i. Gott var de

5. Har någon du känner sagt upp kontakten med dig eller blivit förbannad på riktigt pga något i bloggen ?

Svar: Hahaha nej det har aldrig hänt. Ingen kan dessutom bli arg på en så harmlös oförargelig människa som mig ;)

6. I dag är det Måndag, vilken dag föredrar du ?

Svar: Lördag.. För då vet man att man hade lite helg igår å man har det även idag och dagen efter.

7. Nu är det September, vilken årstid föredrar du ?

Svar: Sommaren för att det händer så mkt kul då. MEN Sensommaren älskar jag mest för de är så.. Skönt typ. 

8. Drömmer du i färg eller svartvitt ?

Svar: Alltid i färg vad jag vet

9. Snusar du ?

Svar: Väldigt gärna.

10. Hur mår du ?

Svar: Idag.. Inge vidare. Jag är en bitter människa full av krämpor och tom på framtidstro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0