Ledig Tisdag.

Har inte alls sovit bra imorse utan vaknat mest hela tiden, Vid 8 insåg jag att jag inte skulle kunna sova längre och steg upp. Åt vaniljyogurt med axas jättenyttiga müsli i.. Och märkte sen att yogurten jag ätit var en vecka gammal haha.. Jaja det märktes inte på smaken iaf å jag tror säkert jag överlever :)

Har inga planer alls för idag men samtidigt massor jag måste göra.. Skrapa grillen, Se 2 filmer jag har haft hemma länge nu å måste lämna tillbaka, Tandläkarn.. Å egentligen stan oxå men jag orkar inte. Sen det gamla vanliga städa städa städa... Som jag redan hunnit göra lite. Fattar inte hur allt kan bli i o-ordning så fort. Helt crazy.


Jaja, Tandläkarn kl 15.50.... Massor av tid tills dess måste jag fylla ut tiden med nåt viktigt. Inte min starkaste sida :)



Kommentarer
Elenore

:-) Ja det är fint, "trucker-girl" halsbandet! :-D Kom inte ihåg exakt, men det var under 100-lappen!!!!

2007-09-11 @ 14:59:44
URL: http://littleladybug.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0