Kära Dagbok

Idag har jag hunnit med förvånansvärt mkt, På förmiddan var det de gamla vanliga.. Ut med Troja, Städa lite, Dammsuga.. Fixa mat osv. Vid 14tiden for jag till Ängesbyn med Emmeli för att fixa i bilen. Till en början gick det riktigt riktigt dåligt eftersom Pappa inte var hemma, Garaget var låst å vi hade typ en polygrip och en skiftnyckel till vårt förfogande. Sen när vi hade lite mer användbara vertyg tog vi lös grillen å Stolarna + Baksäte. Drog lös Golvmattan + Isoleringen.. Blev rik, Hittade hela 13 kronor där på golvet. Borrade även sönder hela låset till bagaget så det ÄNTLIGEN gick att få upp.. Härligt ! :) Nu är det bara resten kvar... En hel del alltså huhu :)... Jaja men jag är nöjd med dagen å att ha fått gjort bort lite saker å iaf påbörjat det hela. Jag är skittrött nu å ska ta å laga mig nå mat eftersom att jag levt på kanelbullar mest hela eftermiddan :)


Bra dag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0