Jahaa

Vad har hänt idag då ?

Jo vi fick lyssna på prat om sprutor åsånt å sen fick vi änvända kanyler å prova hur man gjorde osv.. Sandra stack sig på en nål å börja blöda.. Hihi :D Efter vi hade slutat gick Jag & Cissi å åt på Ban Thai å de var gott minsann ;)... Kom hem dammsög, Gick ut med Troja.. Har kollat i nya H&m katalogen å hittat endel saker som jag faktiskt tror att jag ska beställa. Kanske.. Jag brukar ju vara lite snål av mig. Hursomhelst stinker jag kärringparfym för att jag å Cissi var å luktade på en massa å nu har nån äcklig lukt fastnat på mig. Illa... Hursomhelst så ska jag  nu alldeles strax fara på handledarutbildningen dära på körskolan.. Bajsa Bajs.. Lär ju vara givande att sitta där 4 timmar. Bleh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0