Godmorgon Godmorgon ! :)

Igårkväll hade jag stoora problem med att somna.. Låg väl å försökte i 2 timmar ungefär.. Sen steg jag upp å åt en Macka, Drack vatten å läste ut en bok. Sen somnade jag men inte har jag då sovit bra... Hoppas ikväll funkar bättre ;p... Iaf så har jag sovmorgon idag å tänkte inte stiga upp förrän kl08... Men självklart vaknade jag av gammal vana 06:43.. Så jag var riktigt duktig.. Steg upp och gjorde min engelskaläxa å tillåme hunnit städa undan lite har jag hunnit göra.. Ska ta resten sen när jag kommer hem från skolan. Kommer hem före 12 nångång å då blire att Städa, Laga mat, Ut med Troja och Packa vilka saker jag ska ha med till Pajala... Åker ikväll :)


Nu är jag ganska trött å hungrig så jag ska väl gå å äta tänkte jag :)


image109
0-gradigt imorse :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0