Fredagslista

1. Har du ett förhållande?
Nej..Men skulle nog vilja ha. Eller jag vet inte förhållanden är inte min grej.
2. Hatar du mer än 3 personer?
Nja.. ogillar
3. Hur många hus har du bott i?
2 + 5 lghter
4. Vilken är din favoritglass?
Svårt..
5. Vilka är dina favoritskor?
Jag gillar mina DC rätt mkt.

6. Vilket var det värsta ämnet denna termin?
Gillar inte nåt av våra omvårdnadsämnen.

7. Vilket var ditt favorit ämne denna termin?
Engelska typ.
8. Äger du en Britney Spears CD?
Jo faktiskt
9. Har du någonsin spytt bland folk?
Jadå
10. Säg något du alltid tänker på?
Vet inget jag alltid tänker på.
11. Vilken musik tycker du mest om?
Jaa.. Typ gammal musikl. Country å rocknroll åsånt.
12. Vilket stjärntecken är du?
Oxee
13. Vilken tid föddes du?
Typ 22 eller 23
14. Vem var den senaste du kysste?
Det skriver jag inte här ju ;)
15. Har du haft telefonsex?
Nä, Fattar inte vad man ska få ut av det.
16. Vilken är den pinsammaste CD'n du äger?
Ingen ?
17. Är du sarkastisk?
Oftast
18. Vilka är dina favorit färger?
Svart.
19. Sommar eller vinter?
Sensommar
20. Vår eller höst?
Båda
21. Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart
22. Sprite eller pepsi?
Sprite
23. Var är ditt andra hem?
Borde väl säga hos Pappa. Men så är det inte. Hos Milla.
24. Har du någonsin örfilat nån?
Jadå det har hänt några gånger.
25 Har du dåliga betyg?
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag fick för betyg i 1an. Borde kanske ta reda på det.
26 Skriv något:
Wäää
27 Spelar utseendet någon roll?
Jaa ?.
28. Favoriträtt?
Torkat renkött ;D ?
29. Är du förlåtande?
Ja
32. Hur många barn vill du ha?
Två.
33. Vilken är din favoritfrukost?
Mackor !
34. Äger du ett vapen?
Neej
35. Har du någonsin trott att du varit kär?
Trott  ? Ja jag har nog trott det mer gånger än det varit så.
37. Vad gjorde du igår kväll?
Kollade idol
38. Vart reste du senast?
Jag reser inte.
39. Vad är dina smeknamn?
Har väl typ inga.
40. Har du varit i Asien?
Nej

41. Tänker du på någon just nu?
Ja, vad jag ska svara på dessa frågor.
42. Har du kallat någon för älskling?
Johoodå
43. Röker du?
Aldrig
44. Äger du en diamant ring?
Nej, jag använder inte sånt.
45. Är du nöjd med ditt liv?
Det kan jag inte påstå, Nej
46. Färgar du ditt hår?
Det händer några gånger eller flera.
47. Donken eller Max?
Max FFS !
48. Gillar du dig själv?
Finns ingen jag gillar så mkt som mig själv ;D
49. Vem står du närmast, mamma eller pappa?
Asså... Ingen
50. Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
Charmig !
51. Favoritdelar hos det motsatta könet?
Jag gillar händerna =)
52. Är du mörkrädd?
Nej
53. Har du någonsin ätit lim?
Jo :D
54. Har du en webcam?
Nej, då är man gay.
55. Har du någonsin strippat?
Nej =)
56. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
eeehm ;)
57. Har du nån fetisch?
Nej
58. Ska du på nån festival i sommar?
Sommaren är slut.
59. Tatuering eller piercings?
Tatueringar, Har redan de piercings jag behöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0