Fredag

Idag är det Fredag å jag är hemma idag.. Ides inte fara på Engelskan eftersom Cissi är sjuk å ingen annan jag känner har det. Skönt iaf att vara hemma.. Jag har hittils hunnit med att Äta 2 ggr, Varit ute med Troja, Dammsugit, Plockat Disk, Tömt sopor, Slängt Tidningar, Tvättat lite.. Så jag är verkligen effektiv ;).. Ska duscha sen nån gång å förhoppningsvis dricka öl ikväll.. Så jag måste till Hertsön å hämta ölen oxå. Hmm.. Ja sen har jag vä inte så mkt mer att berätta.. Såg att dom hade värsta Poliskontrollen här nere vid min parkering.. Det är väl den där Veckan nu när dom har kontroller över hela Sverige.

Kanske jag skulle ta å läsa ut min bok jag har här å kanske tillåme göra nåra läxor.. Eller ta bort färg från grillen.. Jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0