Förvirrat

Ja allt är bara en aning förvirrat... Jag vill så mkt å inget blir av.. Jag har så stora planer för bilen, Vill ha allting gjort nu men inget blir gjort. Jag vill ha en pojkvän men jag vill samtidigt bara vara ensam. Jag vill flytta hemifrån men jag vill inte vara ensam. Jag vill bara fara iväg nånstans å känna lugnet men jag vill sköta skolan oxå. Jag vill köpa massa nya saker till både mig själv å bilen men jag vill bara spara. Jag  vill allt men jag vill ingenting. Inget känns riktigt bra å jag tycks aldrig kunna vara nöjd. Finns inte riktigt nåt att glädjas åt. Vilke tjorv alltså.

Idag har jag vaknat i Jockfall trött å frysande, For till Bränna och åkte buss med Amanda som klev av i Töre, Sov endel innan jag var framme.. Hem ut med troja äta och göra sig klar till skolan. Ha svenska och engelska innan vi slutade. Snabbade mig hem igen till en olydig troja som bitit i mina skor + mattan. Åt lite mat och sen kom Malin som är ute med Troja nu, Hoppas hon får lite ordning på henne. Iaf så måste jag ta å testa köpa ett stryphalsband.

Jag ska läsa ut min bok "Andra boken om Kirre" , Sen blir det körkortsboken för hela slanten.


Kommentarer
FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-03 @ 20:03:13
URL: http://www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0