BÖGA MIG LITE JÄVLA MER

Alltså seriöst, Ska jag behöva ta livet av mig eller vad.... Jag lämnade ju då in min mobil på lagning för 100 år sen eftersom den inte kände av minneskortet.. Nu då efter all väntat så hör dom av sig med ett jävla kvitto att jag ska betala 1125 kronor för att displayen är trasig å att det är mitt fel. JAMEN TACK Elgiganten för att ni gör mig medveten om det. Men jag vet faktiskt om att det är jag som har hett sönder den men nu var det så att jag ville ha minneskortet fixat, Idiotjävlar.

Såååå jag har dom roliga alternativen att antingen få tillbaka en trasig mobil eller betala 1125 jävla kronor (nypris för en w300i) för att få tillbaka en lagad men gammal mobil. Så jävla kul.

Till råga på det då så har tandläkarna plåga ihjäl mig och det går inte att ringa eller skicka sms.
WHAT A WONDERFUL WORLD !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0