Torsdag

Min hund är som sagt magsjuk, Lite jobbigt är de.. Å synd om henne.. Hon är säkert jättehungrig men man ska tydligen inte ge dom mat.. Iaf så förlorar hon ju massa vätska och dricker ovanligt lite nu så jag blandade honung och salt i vatten (Det ska tydligen vara bra) Och då drack hon upp hela skålen på en gång så det funkade iaf :D
Jag själv försöker vara nyttig och än så länge går det väl bra iaf.. Just nu sitter jag å är grymt sugen på nånting..Ska väl ta en frukt eller nåt. Jag har fortfarande kvar alla mina läxor å jag tänker nog faktiskt inte göra dom heller.. Bara svammel alltihop man fattar ingenting.
"Sven är mobbad på sitt jobb, vad ska man göra" "Vilken utvecklingsnivå har mongoludvig" JAG VET INTE !

Imorn är det fredag å då har vi ordtest på engelskan så det ska jag väl iaf kika på lite samt läsa min bok borde jag ta tag i med. Den här helgen kommer ju vara värdelösast på länge iaf.. Kommer inte ha nå å gö ! :(



Kommentarer
em

sluta gnäll om din karl va faan :P hahah

2007-10-23 @ 22:55:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0