Tidsfördriv

1. När gick du upp idag?
    6.30 ganska exakt tror jag.


2. Diamanter eller pärlor?
    Diamanter eftersom dom glittrar så mkt mer.

3. Senaste filmen du såg på bio?
   Typ POTC 1 för masssor av år sen. Bio is not my cup of tea

4. Favorit-TV- program?
    Men vafan FCUK TV !


5. Vad åt du till frukost?    
    1 kopp chaite med grädde och honung, Sen tror jag att ja åt 2 rostade njuta med kryddsmör på.

6. Vad är ditt andranamn?
 Elina,.. Amy Elina Isabelle

7. Din favoritmat?
    Svår jävla fråga, Ständigt återkommande... Allt ! Mest kött kanske

8. Vilken mat gillar du inte?
    Pannkaka, Kålpudding, Köttsoppa, Sill, Lever,Blodpudding. Typ sådant.  


9. Favoritchips?
    Franska örter is the shiaat.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
     CD is soo yesterday, Mp3 :)

 
11. Vilken bil kör du? 
    Ingen just nu eftersom ja saknar drivinglicense.. Men har väl tänkt ratta min vackra benz ;D

 
12. Favoritmacka?
    ååh mackor... Varma mackor !

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte stå ut med?
  Folk som är fin i kanten... Lite bättre än alla andra helt enkelt. Suckers !

14. Vilka är dina favoritkläder?
  Jeans som sitter mkt tight och är sköna samtidigt måste väl va de ultimata, Sen älskar jag ju förstås mysbyxor.


15. Om du fick åka vart du ville på semester?
    USA !

16. Favoritklädmärke?
  Jag är verkligen inget märkesfreak, Men amplified har ju sjukt snygga T's


17. Var vill du dra dig tillbaka?
    Dra mig tillbaka ?

18. Favorittid på dagen?
  Ja det beror väl på vad man ska göra å vad det är för dag kanske.

 
19. Var är du född?
   Luleå !


20. Vilken är din favoritsport att se på?
    Ingen.. Gillade konståkning och konstsim när jag var liten.

23. Coca Cola eller Pepsi?
    Same shit

24. Fotboll eller ishockey?
   Same shit de me.  

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
    Både och, Jag kräver otroligt lite sömn.
 
26. Pedikyr eller manikyr?
   Hm.. har inte provat på varken eller.


28. Vad ville du bli när du var liten?
   Polis ?!?

 
29. Roligaste barndomsminnet?
    Ojdå, Himla svårt...

30. Varit i Afrika ?
    Nej

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
    Nej?

32. Varit med om en bilolycka?
    Gudskelov inte.

33. Favoritdag i veckan?
    Lördag !


34. Favoritrestaurant?
    Äter inte ofta ute, Ban thai gillar jag rätt mkt för deras buffé. Men inte fan slår det max ändå.

35. Favoritblommor?
    Skogsstjärnor kanske. Eller smörbollar :P


37. Favorit-snabbmatsrestaurant?
    Max !!!

38. Äger du en cykel?
    Ja, En svart.

39. Vem fick du senaste mailet ifrån?
    Kommer inte ihåg.

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
    Passar mig för kredit, Varför köpa något när man inte har pengar tillgängliga ?

41. Läggdags?
    När man blir trött förstås


43. Senaste personen du delade en middag med?
     Mig själv.. Troja satt å tittade på.

44. Vad lyssnar du till just nu?
    Tangentknapprande
   
45. Favoritfärg?
    Svart.
   
46. Hur många tatueringar har du?
    Inga än buhu snyft.

Denna lista hittade jag på en nyfunnen blogg... Den var rätt kul, Ska nog läsa den lite fler gånger tänkte jag. Annaviktoria.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0