Synd om mig igen

Å vill ni veta varför ?

Nä tänke väl det men jag ska berätta ändå.. Jag har skiiiiiiiiiitaont i foten.. Under foten. Typ hålfoten/hälen. Det känns som att varje gång jag lyfter foten ska hela muskeln under hålfoten gå av. Det känns verkligen så. Jag var nyss ute med Troja och jag ville skrika och gråta över min onda fot ! Det blev en alldeles alldeles för kort promenad för min energisprudlande hund. Men jag orkade faktiskt inte mer... Vi gick in och jag gjorde lite lekar med henne... Gömde godisar i grytor med lock på, I en toarulle med stängda kanter, Runt omkring i lägenheten och i hennes bollar.

Såå nu är min fantasi typ slut på hjärngympa-övningar för hundar. Hjälp mig med fleeer ?


image118


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0