Otur

Jag råkade åka en timme förtidigt till skolan idag, Det fick mig att tappa lusten lite så jag for hem och skippade skola idag.. Vi hade ju ändå bara en lektion och det är ju trots allt äntligen dags för det efterlängtade lovet wihoo :D

Jaja, Dagens schema... Jag har nyss tvättat nåra linnen som kom från hm igår.. Dom luktade konstigt. Har hunnit med att göra en läxa oxå, I PsykoSocial Arbetsmiljö .Pratat med Amanda som kommer till lule om någon timme, Då ska vi gå i massa affärer och köpa användbara saker. Ska gå ut med min hund före det oxå och äta lunch.

Nu under lovet ska jag komma ihåg att läsa ut min engelska bok + skriva om den. Ska va duktig flicka :)


image120


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0